УЏБЕНИЦИ       

 

Напомена

С обзиром на то да је Универзитет у Нишу приступио Берлинској декларацији (Одлука Сената Универзитета у Нишу, СНУ број 8/16-01-001/12-008. од 13. фебруара фебруара 2012. године), потврдио је своје залагање за отворени приступ документима као садржајном извору људског знања и културне баштине, који је потврђен од стране научне заједнице.

Универзитет у Нишу је, у ствари, већ одавно почео да ради у складу са принципима отвореног приступа. Потписивањем Берлинске декларације, само је, широј научној заједници потврдио своје опредељење да и даље развија научно-истраживачку и образовну делатност у складу са принципима отвореног приступа информацијама.

Зато апелујемо на професоре Универзитета да своје стручне и научне текстове, а посебно оне који су потребни студентима за припремање испита, стављају у јавни домен (Дигитални репозиторијум Универзитета у Нишу), и тако олакшају приступ потребној литератури.

Уџбеници

pdf newEkološka ekonomija : teorija i primena / Božidar S. Milenović. – Niš : Univerzitet u Nišu, Fakultet zaštite na radu, 2010

pdf newIstraživanje marketinga / Božidar S. Milenović. – Niš : Udruženje stvaralaca Niša „Car Konstantin", 2011

pdf newKanali marketinga / Božidar S. Milenović. 3. izm. i dop. izd. – Beograd-Niš :Univerzitet BK, Fakultet za trgovinu i bankarstvo „Braća Karić“, 2007

pdf newMikroekonomija : teorija i primena / Božidar S. Milenović. - 3. izm. i dop. izd. – Beograd-Niš : Fakultet za trgovinu i bankarstvo „Braća Karić“, 2003

pdf newОbnovljivi izvori energije / Tomislav M. Pavlović, Dragana M. Milosavljević, Dragoljub Lj. Mirjanić – Banja Luka : Akademija nauka i umjetnosti Republike Srpske, 2013

pdf newОдноси с јавношћу у области заштите животне средине / Предраг Јеленковић, Љиљана Јеленковић. – Београд : Чигоја штампа, 2012

pdf newОснови економије / Владимир Серјевић. 7. изм. и доп. Изд. – Ниш : Студентски културни центар, 2010

pdf newОснови макроекономије / Владимир Серјевић, Часлав Петровић. – Ниш : Студентски културни центар, 2010

pdf newОснови микроекономије / Владимир Серјевић, Часлав Петровић. – Ниш : Студентски културни центар, 2010

pdf newPonašanje potrošača : marketinški ishodi i perspektive / Božidar S. Milenović. – Niš : Udruženje stvaralaca Niša „Car Konstantin“, 2014

pdf newPoslovna ekonomija - teorijski osnovi  / Vladimir Serjević, Vanja Serjević - Niš : Studentski kulturni centar , 2016

pdf newPrincipi marketinga / Božidar S. Milenović. – 3. izd Beograd: Fakultet za trgovinu i bankarstvo "Braća Karić", 2008

pdf newСоларна енергија у Србији, Грчкој и Републици Српској / Томислав М. Павловић [и др.] – Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске, 2015

pdf newStrategije marketinga : kako ući na tržište i uspešno opstati na njemu / Božidar Milenović, Milijanka Ratković - Beograd: Univerzitet BK, Fakultete za trgovinu i bankarstvo, 2009

pdf newUpravljanje marketingom / Božidar Milenović. – Beograd : Univerzitet BK, Fakultet za trgovinu i bankarstvo, 2009

pdf newŽivotna sredina u dokumentima Evropske Unije / Predrag Jelenković, Ljiljana Jelenković. – Niš : Medija i reform centar, 2012